Supermoderator
|
|
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
|
Känns inte lite oseriöst att klaga på ett webbhotell när du driver ett sådant själv? Inget webbhotell i Loopias storlek (eller något annat företag i vilken bransch som helst för den delen) kan hålla en helt jämn supporttid. Ibland kan man få svar på en minut, andra gånger kan belastningen vara högre. Jämför med en akutmottagning på sjukhuset. Självklart kan man inte bemanna utifrån värsta tänkbara scenario. Det borde nog även du inse? Nu var det här knappast en riktigt dålig dag för Loopia men ingen här vet varför samtalet dröjde utom Loopia själva så det går knappast att dra några slutsatser utifrån en kund.
Det bör väl återigen påpekas att ITisGood.se i praktiken för City Networks talan. Jag vet att varken du eller City Network anser det men i servertråden uttalade du dig precis som om du vore direkt anställd där.
Kan inte ni som arbetar på eller för webbhotell sluta kasta skit på varandra så blir det lite trevligare för alla?
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
Senast redigerad av tartareandesire den 2013-10-17 klockan 21:00
|