Medlem
|
|
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
|
|
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
|
Beklagar Aelander att du fick vänta på svar idag. Givetvis så ska vår support ha hög tillgänglighet oavsett kontaktväg in till oss och i det här fallet så har vi brustit i vår ambitionsnivå. Vid köbildningar som dessvärre kan uppstå i telefon så erbjuder vi dig som kund att bli uppringd istället. Ditt samtal köas då som vanligt men istället för att du behöver vänta i telefonen så ringer vi upp dig. Du kan även direkt på vår webbsida ange ditt telefonnummer så ringer vi upp dig när det blir din plats i kön. Jag hoppas att du iaf fick ditt ärende löst av supporten när du kom fram och har du några följdfrågor eller generella frågor om vårt supportkoncept och arbetsmetoder så går det givetvis bra att skicka pm här på wn så ska jag svara på dessa. Mvh Daniel Ö Loopia AB
|