Visa ett inlägg
Oläst 2013-10-10, 09:45 #19
jensplan jensplan är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2010
jensplan jensplan är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2010
Vet inte i om det är så intressant att följa min tankeprocess, men jag har kommit på lite nytt. Vad tror ni om följande?

Höstutmaning! 90 nya medlemmar till Unionen innan årsskiftet

Skapa en tydlig temasida som förklarar varför Unionen passar en viss målgrupp. Det är enkelt! Koppla bara ihop Unionens fina medlemsförmåner med en målgrupp som du har bra koll på. Kanske ett stort intresse? Exempelvis: "Anledningar till varför affiliates borde vara med i facket".

Priset på 8000 kr delas mellan den affiliate som har fått in flest nya medlemmar, samt den på prispallen (top 3) som har bäst konvertering (CR). En affiliate kan alltså vinna båda priserna. Vi slår ihop statistiken per affiliate, så tävla med så många temasidor du vill.

Vi vet att det ibland kan ta upp till 300 klick innan du får ett avslut. Därför vill vi ge dig en bra start med 2,40 kr/klick fram t.o.m. du fått ditt första avslut. Detta förutsätter att du givetvis håller god kvalité både på temasidan och på trafiken.

Nya studentmedlemmar räknas tyvärr inte i denna tävling. Men eftersom du fortfarande får 1000 kr i provision så kan det fortfarande vara värt att lyfta upp studenter som ett alternativ på din sida. Medlemskap för egenföretagare räknas och ger 1700 kr.

Tävligen pågår till dess att vi fått in totalt 90 nya medlemmar, men slutar tidigast första advent (2013-12-01). Det finns alltså ingen anledning att vänta.

Jag hjälper dig på traven, bollar gärna idéer och svarar på frågor.

[email protected]

Senast redigerad av jensplan den 2013-10-10 klockan 09:51
jensplan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat