Visa ett inlägg
Oläst 2013-09-20, 15:23 #6
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2007
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av wildcard Visa inlägg
Då kanske PayPal kan fungera? Har inte använt det själv för att ta betalt, men det ser ut som man kan begära pengar från en person eller skapa faktura. Behöver man då göra något speciellt för att pengarna inte bara ska reserveras, utan att jag får dom direkt? Får kanske läsa på lite.

Behöver nog också läsa på om hur man överlåter en .com domän. Något jag inte gjort innan.

Webbplatsen i sig har inte fått mycket underhåll sedan den byggdes, utan den har bara rullat på. Jag har inte försökt tjäna något på den heller. Därför är det svårt för mig att sätta ett pris. Men sett till min arbetsinsats så känns det som en hel del pengar jag blivit erbjuden. Men man kanske kan försöka få lite till.
Lägg på 50% (exempelvis)... Anser de det som en "förolämpning" riskerar du förstås att de inte ens svarar. Jag har själv erfarit detta beträffande domäner, men då kan man alltid "pudla" ner beloppet lite i ett till mejl. Affärer är ju affärer.

Bra att du är noga med betalningsförfarandet. Skojare finns det alldeles för gott om.
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat