Ämne: Seo.
Visa ett inlägg
Oläst 2013-09-20, 13:31 #8
Magnus500s avatar
Magnus500 Magnus500 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 83
Magnus500 Magnus500 är inte uppkopplad
Medlem
Magnus500s avatar
 
Reg.datum: May 2007
Inlägg: 83
Hej, dannel77.

Jag har inte koll på vilken sajt det gällde men 5000 kronor per månad låter i mina egna öron inte som en orimlig summa. Att arbeta med kvalitet i sökmotoroptimering innebär att det inte går att göra för några hundralappar och vi har valt att arbeta på ett sätt där vi lägger mycket tid på varje enskild kund.

Garanterade resultat är något som jag vänder mig å det starkaste emot, Google själva varnar ganska kraftigt för företag som ger garantier när det gäller sökmotoroptimering:

Ingen kan garantera en topprankning hos Google.
Se upp med leverantörer av sökmotoroptimeringar som hävdar att de kan garantera rankningsplatser, som påstår att de har ett "speciellt förhållande" till Google eller som annonserar om "prioriterade anmälningar" hos Google.

En annan aspekt när det gäller garanterade resultat är att all SEO, där inkluderar jag ingen SEO, innebär risk. Det går alltid att förbättra resultaten genom att öka risken och i en sits där leverantören äger all risk (inget betalt utan position) kommer en leverantör som inte når den positionen välja att öka risken, även om du själv inte skulle vilja det. Vi har valt vår modell eftersom vi upplever den som den allra hederligaste - sen får man gilla den eller inte beroende på sina egna erfarenheter.

Magnus Bråth
VD - Brath
Magnus500 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat