Visa ett inlägg
Oläst 2013-09-19, 12:24 #53
yakuzaemmes avatar
yakuzaemme yakuzaemme är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2012
yakuzaemme yakuzaemme är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
yakuzaemmes avatar

Reg.datum: Jun 2012
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Det tråkiga med att inta ha med någon sådan unik funktion redan från början är att ni troligen förlorar en användare som mig. Första besöket betyder allt för mig. Om jag inte är extra intresserad av en tjänst så kommer jag med största sannolikhet inte tillbaka vid ett senare tillfälle för att se om sajten blivit bättre. Nu vet jag ju om något ni planerar att göra men i normalfallet är det inte så

Vad är egentligen anledningen till att Hitta.se inte redan gör det här? Det borde ligga i deras intresse känns det som.
Funktionen finns redan och har funnits sedan start.
http://oppettider.nu/karta

Givetvis blir den bättre med appen då det finns positionering vad användaren är. Går ju att gå genom IP eller begära platsinformation men som du säker vet är den aldrig exakt. Har testat olika implmentationer, och jag som bor i Västerås visade Hacksta/Hallstahammar och det är nog mer förvirrande för användaren än hjälpsamt. Då är det bättre att man kan knappa in sitt postnummer/stad, genom webbsidan då alltså.

En hel del spännande saker kommer komma inom kort, bl.a riktig marknadsföring. Vi har bara legat uppe en månad och har redan gjort stora framsteg med bra trafik, rankar högt på öppettider (bland top 5 den kommande google-uppdateringen) och då har vi inte startat igång våran "riktiga" marknadsföring och arbete med varumärket. Skall bli intressant!
yakuzaemme är inte uppkopplad