Visa ett inlägg
Oläst 2013-09-18, 20:41 #28
FredrikNass avatar
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
FredrikNas FredrikNas är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
FredrikNass avatar
 
Reg.datum: Oct 2006
Inlägg: 1 995
Citat:
Ursprungligen postat av Binero Visa inlägg
Det är en kombination av olika faktorer som kan ge problem för ett fåtal kunder.

I de fall en felaktig fakturering sker och fakturan betalas, upptäcker våra system detta, då domänförnyelsen inte går igenom. Kunden meddelas i samband med detta och får självklart en återbetalning.

Just vad gäller domäner som avslutats eller transfererats från oss så behöver kontrollen som utförs innan fakturering trimmas och bli bättre. Det är vi medvetna om.

Vi arbetar ständigt på att förbättra våra system. Vi ser just nu över allt som har med faktureringen av våra tjänster att göra. Att få detta att fungera problemfritt är bland de allra översta punkterna på vår prioriteringslista i dagsläget.

MVH
Christer
Hur hanteras kunder som sannolikt har betalat för domäner dom inte ska betala för?
FredrikNas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat