Visa ett inlägg
Oläst 2013-09-13, 22:39 #13
daniel_s avatar
daniel_ daniel_ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Apr 2006
daniel_ daniel_ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
daniel_s avatar

Reg.datum: Apr 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Binero Visa inlägg
Daniel, jag har verkligen inte dumförklarat dig. Jag konstaterade bara att det måste blivit ett missförstånd eftersom den faktura du sa var 1500 kr för hög faktiskt var rätt.

Övriga fel du hänvisar till kan jag inte säga så mycket om, då jag inte kunnat hitta dem i vår ärendehanteringssystem.

Visst har det hänt att vissa kunder drabbats av problem med fakturering, problem vi löst när de dykt upp. Det är naturligtvis inte okej på något sätt och vi jobbar med vår leverantör för att få till en förbättring.

MVH
Christer
Nej Christer, den var inte rätt. Jag orkar bara inte ta det vidare.. Är hyfsat trött på er i dagsläget.

Ni har haft problem så länge jag kan minnas och jag har tyvärr varit kund sedan 2007 vill jag minnas.

Citat:
Jag tror ju knappast Daniel ljuger men det är inga omfattande problem då det uppenbarligen bara drabbar ett fåtal kunder. En allmän varning är lite överdrivet tycker jag - i så fall bör den gälla i princip vad man än gör på vilket webbhotell det än gäller.
Som du kan se så bekräftar både Binero och flera andra kunder att problemen existerar. Det är inga små problem bara för att det inte drabbar alla, men det är väldigt allvarliga problem som dessutom ALDRIG åtgärdas av Binero och därför är en varning passande.
daniel_ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat