Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi
Jag tänkte skriva ett utförligt svar men jag orkar helt enkelt inte. Det går inte att få upp kvaliteten i WN's sökmotoroptimeringsforum. Ni som vill lära er SEO bör hålla er så långt bort som möjligt från Webmaster Network.
Mitt korta svar blir därför:
Vill du lyckas med sin SEO läser du Christians punkter i artikeln (1-6)
Vill du misslyckas med din SEO läser du punkt 7-11 och fortsätter ta råd från tomtar på WN.
|
Efter att ha granskat dina satelitsidor och ditt bloggnätverk så undrar jag bara vad du tycker är en bra resurs för att diskutera SEO där man slipper folk som tycker om att klaga och sedan runka av varandra på diverse sociala media.
Jag menar, för att vara produktiv så är väl det ändå bättre att lyfta fram en bra källa för information istället för att enbart kritisera, bra och dåligt är väl relativa termer- så jag kan bara anta att du har något på andra sidan detta spektrum att tillföra enligt din ideologi kring SEO.
Kanske berätta lite om hur man går till väga för att köpa upp åldrade domäner med pagerank för att göra ett bloggnätverk mot sateliter på höga OBL domäner som n.nu? Det vore en intressant läsning. Kanske dra en liten guide här med konkreta exempel från din signatur.