Visa ett inlägg
Oläst 2013-09-03, 21:56 #2
Jan Eriksson Jan Eriksson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Jan Eriksson Jan Eriksson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av ITisGood.se Visa inlägg
Jag tycker bara det är lite konstigt när man som Windowsanvändare kritiserar Android för att det har så mycket säkerhetsbrister.
Så du har bestämt att som Windows användare får man alltså inte kritisera Androids säkerhetsbrister för då är det konstigt...

Ontopic:
Förhoppningsvis kan MS vidareutveckla Lumia-serien.

Jag har idag en Windows Phone (Lumia 920) och har en stationär, en bärbar och en läsplatta som jag använder vid olika tillfällen. Min tanken är att nu skaffa en riktig vass Windows 8-läsplatta som jag kan koppla till mina skärmar när jag är på kontoret och sen ta med mig när jag är på resande fot. En god vän jobbar på ett företag med några tusen anställda och berättade att det idag har en bland-miljö bestående av bla stationära, bärbara, iPad mm. De håller nu på att utvärderar Windows 8-läsplatta och om det slår väl ut så kastar de ut sin bland-miljö till förmån för Windows 8-läsplatta. Det innebär att det skulle spara flera miljoner per år.

Personligen tror jag att Windows Phone kommer att ta marknadsandelar när Windows 8 börjar bytas ut på företag.
Jan Eriksson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat