Visa ett inlägg
Oläst 2013-09-03, 13:53 #14
Jan Eriksson Jan Eriksson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Jan Eriksson Jan Eriksson är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2004
Citat:
Ursprungligen postat av ZynX Visa inlägg
Jag tycker synd om dina barn! Att använda Windows på en mobil skulle jag aldrig göra om jag så fick en gratis. Akta dig för alla elakheter som Microsoft kan ställa till med.

Sen tror jag inte du vet så mycket om Android tror du får läsa på lite innan du uttalar dig om att det är osäkert. Allt är osäkert men Microsoft är osäkrast.
Vilka elakheter kan Microsoft ställa till med?

Vilka fel har jag om Android? Det enda jag skrev om Android är att det var osäkrare än iPhone och Windows Phone. Jag är lyhörd så upplys mig gärna så får vi se om jag ändrar uppfattning.

Sen kommer det alltid finnas olika läger. Windows/Mac/linux mfl och nu Windows Phone/Andorid/iPhone mfl. Personligen utgår från min erfarenhet och då är jag nöjd med Windows Phone, tycker bra om iPhone (förutom kvaliten) men ogillar Android. Erfarenheten bygger på att vi har alla tre varianterna av smart phone hemma, även när det gäller läsplattorna. Att du vurmar för Android har säkert sina orsaker men när du kastar ut att du tycker synd om mina barn utan att förklara varför så tycks du vara mer fanatiker än saklig.
Jan Eriksson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat