Visa ett inlägg
Oläst 2013-08-27, 13:09 #281
Affelix.coms avatar
Affelix.com Affelix.com är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2010
Affelix.com Affelix.com är inte uppkopplad
Medlem
Affelix.coms avatar

Reg.datum: Mar 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Civas Visa inlägg
Jag fick idag en inkassokrav från Pay Solutions Sweden AB (556784-1258). De ska driva in skulden från Affelix.

Är det någon mer som har fått det?

Fakturanummer och belopp är något som inte stämmer överens med verkligheten. Det har inte funnits en sådan faktura.

Visserligen har jag en faktura som jag inte har betalt till dem, men den är på en sjättedel av beloppet och jag har överklagat den gentemot Affelix eftersom det fanns ordernummer som deras bekräftelse som inte finns i mina system över huvud taget.

Så när Affelix skriver att det ska driva in de skulder de har kvar verkar det innebära att försöka blåsa folk på bästa sätt.

Är det någon mer erfaren som kan råda vad man bör göra? Att kontakta Pay Solutions känns onödigt eftersom de från början känns som en bluff. När man söker på deras namn och org.nr så dyker det upp svarta listor så det bara skriker om det.
Hej,

ev. oklarheter med fakturan tar du med Pay Solutions som i sin tur tar det med oss. Du kan också maila oss direkt på [email protected] så ska vi försöka reda ut vad som ev. varit fel med fakturan.

Mvh
Affelix
Affelix.com är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat