Citat:
Ursprungligen postat av Kenan
Riktigt bra skrivet, jag håller med dig.
MEN du får tänka på att alla inte har den kunskapen, och då måste vi försöka förmedla det. Att dom här marknadsför dig som "världsklass" men kan knappt hålla kundernas mail uppe är ju att ljuga rakt ut i sin marknadsföring. Och sen att en manager kommer och säger att han minsann aldrig upplevt nån otrevlig i deras kundtjänst är ju bara skitsnack. Som om han skulle erkänna det på ett öppet forum.
9 kr i månaden är "specialerbjudande" som dom har haft länge nu. Tittar man på deras facebook sida eller googlar lite om dom så ser man att nästan alla är missnöjda med dom. Se bara exemplet i tråden här, deras kund var tvungen att starta en tråd för att få hjälp trots att dom håller världsklass och har kundtjänst som har öppet dygnet runt. Och att inte prata om deras stackars tekniker som jobbar dygnet runt.
Det var bara det jag ville förmedla så ifall någon som inte har så mycket erfarenhet (som jag) kikar in i den här tråden så slipper denna blir lurad av deras "världsklass" och specialerbjudande som dom har kört i nån månad nu.
Hade jag haft såna här skojare i min bransch så hade jag försökt förmedla hur dåliga dom är överallt då dom smutsar ner hela branschen.
|
Hej igen,
Vi har absolut haft en del problem med mailen den senaste tiden, det är något som vi varit helt öppna med exakt vad problemet har varit och hur vi har åtgärdat detta.
Vi har flera tusen nöjda kunder, och självklart kommer du hitta missnöjda kunder i sociala medier, det är stället alla vänder sig till oavsett vem dom är missnöjda med! Men som du kan se även där svarar vi på alla helt öppet och står för vad som är fel och vad vi gör för att åtgärda det. Så varför jag skulle börja ljuga i öppna forum nu förstår jag ej, för det är inget jag tidigare gjort.
Självklart lyssnar vi på våra missnöjda kunder, det är därför vi nu gör en miljoninvestering i hårdvara, ny kontrollpanel och nytt nätverk för att se till att våra tjänster alltid fungerar som det är tänkt att dom ska göra. Om du vill kan du läsa mer om det i denna pressreales som vi skicka ut i måndags:
http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/0...E/release.html
Jag har förstått att du är missnöjd med våra tjänster och kan inget mer än säga att det är tråkigt att du fått den upplevelsen. Om du vill hjälper jag dig med flytten ifrån oss som jag förstår att den inte är gjord än.
Med vänlig hälsning,
Fredrik Björklund
Crystone Sverige AB