Citat:
Ursprungligen postat av Frebjo
Hejsan,
Det låter inte alls likt någon i vår support, jag har själv suttit med supporten nu under några dagar och har inte alls hört någon med ett sådant bemötande mot kund. Du får gärna kontakta mig direkt på [email protected] eller här via PM så jag kan gå till botten med vad som hänt just dig.
Mvh, Fredrik
|
Ja du, antar att du är chef eller ledare så jag skulle bli riktigt förvånad om dom beter sig så när du är i närheten. Men även om du hade hört nåt liknande så hade du nog inte skrivit ut det på ett öppet forum här där du försöker rädda ditt företags rykte.
Jag har gett upp hoppet om er, så är inte intresserad av att få hjälp, har flyttat till en annan webbhotell nu. Nu har det gått 2-3 månader sen min mail försvann så jag tror inte att det går att rädda (trots att ni lovade att det skulle vara klart inom några dagar då allt sparar på era superbackuppsystem i världsklass).
Jag kollade lite snabbt på er facebooksida och där står inte heller så mycket positivt om er, ser bl.a. annat att er e-post varit nere i 3 dagar men på er hemsida så står det
Citat:
Webbhotell i Världsklass!
Crystone levererar endast den bästa kvalitén på alla våra produkter.
|
Ser även att ni skriver samma sak som ni gav mig till svar på nästan alla frågor, att era tekniker jobbar dygnet runt med att lösa problemet bla bla bla.
Jag måste säga i er försvar att ni är billiga, men att ni är bra och levererar kvalitet, det stämmer inte. Inte meningen att hacka på dig, du gör ju bara ditt jobb, men jag tycker att ni marknadsför er fel.
9 kr i månaden för webbhotell i världsklass och bästa kvalitén på alla era produkter, nja, skulle inte tro det.