Visa ett inlägg
Oläst 2013-08-13, 11:50 #263
Sundream Sundream är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2005
Sundream Sundream är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2005
Efter som jag följer denna tråd så ser jag ett klart mönstar:
Att Affelix AB INTE har betalat ut några pengar efter den 25 mars, vidare har Affelix/Markus själv skrivit i tråden den 2 Juli att ”Hela historien uppdagades den 29:e april”.

Vidare skriver Markus i samma tråd:
”De som är kvar i Affelix nu, är vi grundare och ett företag i Danmark som hjälper oss att ordna upp den här röran. Ingen av dessa inblandade parter tar ut en enda krona iom att vårt mål är att sortera ut den här röran och fortsätta driva Affelix”

Det har gått över 2 månader sedan Markus skrev dessa svar och förklaringar. Inga pengar har betalas ut medan det kommer in stålar varje dag till Affelix för veksamheten på går som vanligt med ett par 100.000:- i annons intäkter varje månad. (enligt Skattemyndigheten).

Om ingen tar ut en enda krona (vi grundare och ett företag i Danmark) och ingar pengar betalas ut till säljarna/bloggar/websidor annonsörna m.m. vart har då pengarna gått för de senaste 4 månadernas intäkter??

Att likaså inte besvar mail från undrande sammarbets partners är ett stort svaghetstecken på att något är åt helvete fel i Affelix AB.

Tyvärr måste jag säga som förut:
"Bajsar Björnen i skogen"
Sundream är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat