Visa ett inlägg
Oläst 2013-07-06, 02:47 #5
livsnjutares avatar
livsnjutare livsnjutare är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2011
livsnjutare livsnjutare är inte uppkopplad
Nykomling
livsnjutares avatar

Reg.datum: Nov 2011
Citat:
Ursprungligen postat av efa Visa inlägg
Jag säljer en enda produkt, men när man beställt den kan man vilja betala lite extra för att få "speed delivery" eller betala för att en till leverans. Vill därför implementera en betallösning utan kundvagn men med "köp igen"- och "lägg till"-knappar där kunden inte ska behöva mata in några betaluppgifter igen. Någon som gjort liknande? Tips på betallösning att använda?
Ifall jag har förstått dig rätt, erbjuder DIBS en sådan tjänst du efterfrågar. Det är väl i stort sett recurring payments som du är i behov av? Med DIBS lösning behöver inte kunden fylla i sina kortuppgifter mer än en gång, då dessa lagrar krypterat hos DIBS efter första köpet.

Jag vet inte vad du säljer, hur stora marginaler du har eller vad du har för budget, men DIBS lösning kostar kring 495 kr / månad (exkl. transaktionsavgifter och moms). Detta är inget jag kan rekommendera dig, men ville ändå tipsa dig om ännu ett alternativ.

PAYMILL ska jag själv kika på då jag har för avsikt att börja erbjuda prenumerationer till hösten.
livsnjutare är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat