Citat:
Ursprungligen postat av KristianE
Detta måste vara den sjukaste tråden på WN i år!
1) TS äger hemma.se sedan många år
1.1) TS väljer att inte "skyddsregistrera" sitt efternamn.se, trots att han uppenbarligen vet hur domänregistreringar fungerar.
2) Stort företag vill köpa hemma.se
3) Stort företag registrerar TS efternamn.se för att kunna pressa fram hemma.se
4) Stort företag köps upp av andra företag och hemma.se är antagligen ointressant.
TS missade chansen att sälja hemma.se för betydande belopp och är nu snopen
5) TS vill ha sitt efternamn.se men vill inte betala för ATF.
6) TS gnäller på WN och dess användare som försöker hjälpa honom.
6.1) Längre ner i tråden kommer det fram att TS inte alls är intresserad av efternamn.se.
7) Case closed?
|
1. Stämmer
2. Stämmer, men först hotade de med åtal för varumärkes intrång och ville ha den gratis av mig.
3. Stämmer
4. ”Stort företag köps upp av andra företag” Stämmer, ”hemma.se är antagligen ointressant” Du lägger in dina egna felaktiga bedömningar, snacka om ointressant. ”TS missade chansen att sälja hemma.se för betydande belopp och är nu snopen” Återigen dina egna bedomningar som inte har med verkligheten att göra. Du vet inget om några belopp. Har jag skrivit att jag vill sälja hemma.se?
5. Stämmer men jag är inkörd på ornered.com och hade tänkt erbjuda en annan i släkten det.
6. Du ska inte prata om att gnälla. Detta måste vara den sjukaste tråden på WN i år!” Det är den gnälligaste kommentaren av alla. Kasta sten i glas hus, haha
7. Stämmer ej