Visa ett inlägg
Oläst 2013-07-02, 14:56 #7
Sundream Sundream är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2005
Sundream Sundream är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2005
Efter ha läst igenom ”Officiella Affelix.com-tråden” som startade 2010-03-17, så bärjar tråden med:

Jag heter Jan Lindgren och kommer närmast från Frossle, jag arbetar med det nya nätverket inom affiliatevärlden, Affelix.
Bakom står bolaget Affelix AB och vi har under flera års tid jobbat som både annonsörer och framförallt publisher och såg ett behov av en ny tjänst där Du som publisher inte tar någon somhelst risk i att marknadsföra annonsörerna, därför garanterar vi dig Dina intjänade pengar.

Men bolaget Affelix AB registerades först 2011-12-28 och moms och F-skattesedel 2012.

Affelix AB 2 första åren existerar inte..

Affelix Media Group AB finns med i bakgrunden, de står inte för ”därför garanterar vi dig Dina intjänade pengar”.

Qviral AB har blivit registerat hos PRV 2013-04-29, med samma ägare, styrles och verksamhet som Affelix AB och på samma adress, Tellusborgsvägen 92 Hägersten Stockholm.

Har fortsatta intäkterna från kunderna blivit överflyttade till Qviral AB och alla kostnaderna/utgifter stannar kvar som skulder i Affelix AB?

Fram till datumet 2013-04-26 skrev Affelix AB i denna tråden om alla sina kampanjer och framgångar m.m. och inte ett ord om sina ”problem”. (mörkning)

Det framgår inte i Allabolag information vem som är ägare av Affelix AB, enadst styrelsen.

Tyvärr har jag jobbat förlänge i företagsbranchen med värderingar och konkurser m.m. för banker och advokater så jag ser alla normala signaler att jag kan säga; "Bajsar Björnen i skogen"
Sundream är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat