Visa ett inlägg
Oläst 2013-06-22, 19:54 #9
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2007
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar

Reg.datum: Mar 2007
Citat:
Ursprungligen postat av overlake Visa inlägg
Vad är det som får dig att fundera på ett större paket? Har du 100k besökare om dagen? Bygger sidan på egensnickrad kod eller Cms typ wordpress?
Konstig lösning att man måste köpa ett större paket för att ens sida ska ladda på under 60 sekunder?
Är det samma support för de större paketen som detta? Isåfall kommer du ju att få ligga på lila mycket i framtiden också för att få svar från dem.
Känns som relevanta frågor och funderingar. Har man inte MASSIV trafik eller 'speciella behov' skall väl ett vanligt webbhotell-konto räcka gott för att driva en webbplats utan frekventa störningar. Det är trots allt 2013. ;-)

Utanför ämnet: De flesta av mina sajter ligger hos en billig och stor amerikanskt host. Jag upplever inga problem alls med nertid / seghet / e-post eller f-n och hans moster. Och ja, jag vet att utländska aktörer inte är idealiska för den svenska marknaden. Det var inte menat som en direkt rekommendation.

Senast redigerad av Captain Thailand den 2013-06-22 klockan 19:57
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat