Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson
Det finns flera tänkbara scenarios.
1. Det är en journalist som arbetar med en artikel, och faktiskt har pratat med någon som är missnöjd med er. Även om man har målsättningen 100% nöjda kunder finns det givetvis någon som inte är det.
2. Det är en missnöjd kund som antingen själv är eller som är bekant med en journalist, som ringer för att "jaga upp er" lite.
3. Det är bluff, inom kort blir du uppringd av denna "journalists" chef som berättar att ni ju verkar vara ett bra företag, att det känns lite orättvist mot er, och att om ni bara köper en annons i deras tidning, så kan hen nog stoppa reportaget, eftersom de är väldigt seriösa och givetvis inte har artiklar om sina annonsörer.
|
Jag kan tänka mig att det är nummer 2 eller 3. Fastän det självklart finns missnöjda kunder så borde de kontakta oss först.
Sedan var det extremt konstigt att han anklagade oss att gå ut till skolor och sälja till minderåriga, vilket vi självklart INTE har gjort.