Visa ett inlägg
Oläst 2013-06-11, 19:49 #9
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Tack för svaren. Det var verkligen jätteudda, han anklagade oss för att vi sålde till barn, och frågade hur många kunder vi haft. När jag förklarade att vi haft flera tusen kunder tyckte han att det var konstigt med tanke på vårt första bokslut som hade låg omsättning. Sade att det var första räkenskapsåret för verksamheteten och att omsättningen har gått upp sedan dess. Så himla udda bara.

Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
Skit i idioterna,.... du kan aldrig bli älskad av alla ....
Ja, jag ska verkligen strunta i idioten; det var verkligen en oprofessionell och otroligt ohyffsad person.

Citat:
Ursprungligen postat av Gustav Visa inlägg
Varje vettig journalist hade naturligtvis agerat mystery shopper och själv gjort en beställning. Men vet han inte hur han ska sköta sitt jobb, så får du helt enkelt lära honom. Du får be journalisten att göra en beställning hos er inkognito och att sedan ångra eller reklamera köpet.

Då kan han själv avgöra om ni ger bra eller dålig kundtjänst, istället för att basera ett eventuellt reportage på hörsägen och lösa rykten från skolgården.
Det tycker jag med, men han hade noll intressé av fakta eller sanningen. Men jo, en vettig journalist hade gjort så som du säger.

Citat:
Ursprungligen postat av Ciffan Visa inlägg
Eller så är det bara en reporter som fått en historia från en kund som inte är nöjd. Det behöver inte bero på produkten utan att det inte blev som man tänkt sig. Reportern får historien och utgår från den när han frågar. Får sedan svar och går troligen tillbaka till kunden och kollar av och så stannar det med det.
Får ju hoppas att han lägger ner det, då inget av det verkar stämma. Om personen skriver ett falskt reportage eller inte har belägg för det han påstår kommer jag troligen "outta" företaget och personen. Detta självklart om ni instämmer, annars ej.
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat