Visa ett inlägg
Oläst 2013-06-11, 00:20 #14
makaflOws avatar
makaflOw makaflOw är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2011
makaflOw makaflOw är inte uppkopplad
Medlem
makaflOws avatar

Reg.datum: Sep 2011
Citat:
Ursprungligen postat av creny Visa inlägg
Du är mer än ett skämt, du är en besvikelse i denna planet.
Jag kan inte mer än skratta åt dig som förföljer en grabbs liv i två månader.
Dina påhopp stämmer inte alla och jag köper de inte ens för 5 ynka ören!
Jag sålde ett tvåtal annonsplatser till företag, ja det gjorde jag men dock så var dessa aldrig permanenta och tyvärr så missupfattade annonsören detta och inget jag kan berättade hur det egentligen var och löste det med honom så kom inte och snacka en massa bullshit för du kommer ingen vart i alla fall med ditt jippo.
Jag brinner för webbutveckling och detta är utan tvekan absolut inget du kan stoppa mig för, så länge jag sköter min business och tjänar en otroligt massa pengar på't kommer jag alltid att härja med mina webbplatser. Om du inte gillar så skit it och bry dig, hatare kommer det alltid att finnas .
Tattare
Om du är oskyldig till dessa anklagelser, varför bemöter du kritiken på detta sätt? Om du hade minsta seriositet i kroppen så skulle du åtminstone bemöta kritiken på ett professionellt sett.

Att köra utlottningar som du gör genom Facebook bryter både mot deras policy samt svensk lag. Otroligt att du kunnat hålla på i så pass många månader utan åtgärder.

Och du grabben, kom tillbaka och säg att du tjänar en otroligt massa pengar när du gör större pengar än drygt 60 000 kr på typ 8 månader... inga siffror som imponerar!

Hoppas verkligen att ingen köper de här av dig, bara en tidsfråga innan sidan blir nedstängd..

Att du ens kallar dig för webmaster, såna som dig som smutsar ner branschen.
makaflOw är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat