Här kommer lite synpukter från en (kanske) lite mer erfaren designer..
1) Logotypen. Den måste du jobba lite mer på. En bra början kan vara att ta bort den extremt fula bordern runt logotypen och likaså js effekten. Låt den bara vara i sin enklaste form. Länkningen på logotypen bör heller inte gå till index.php, utan kör bara vanligt / (går till första mappnivån) eller web90.se.
2) Bakgrundsfärgen skulle jag nog vilja ha helt vit istället för ljusgrå.
3) För mig är ingen sida hög nog för att behöva scrollas, ändå visas en inaktiv scrollbar på sidan. Väldigt fult.
4) Texter såsom "Behöver du, som privatperson ......." bör vara i större storlek.
5) Med footern tänker du rätt, men har men en lägre upplösning än mig, och man faktiskt behöver scrolla, så är footern fortfarande positionerad till "absolute", vilket gör att footern flyter över all content. Det gillade jag inte så mycket faktiskt.. Ta en titt på detta istället:
http://ryanfait.com/sticky-footer/
6) Dina tre snabba informationsrutor på startsidan, deras titel är inte heller den mest attraktiva, och ser lite ihoptryckt. Lägg 8px padding i top och botten på h4 så ser det bättre ut. Fyll även i ikonerna med vit färg, annars ser man en del av den gråa färgen i mitten av ikonerna.
7) Menyn, som många andra påpekat, är heller inte så attraktiv. Tror mycket löser sig genom att bara ta bort skuggan faktiskt. Hela sidan är av typen "flat", så, varför då ändra tema på menyn? Bilden på startsidan kan dock behålla sin diskreta shadow.
Gillar egentligen inte någon av undersidorna. Man kan göra för mycket med dem för att jag skall ha tid att säga något om dem. Kolla gärna hur andra har gjort, mm. "dribbble.com".