Visa ett inlägg
Oläst 2013-05-31, 06:58 #158
stejohs avatar
stejoh stejoh är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 40
stejoh stejoh är inte uppkopplad
Nykomling
stejohs avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 40
Citat:
Ursprungligen postat av Norrweb Visa inlägg
Det här är något jag blir lite nyfiken på. Om det nu finns information klart och tydligt på någon form av driftinfo, vad vill man egentligen uppnå med ett samtal då?

Personligen har jag tex aldrig varit med om att ringa min elleverantör vid avbrott om det står klart och tydligt på deras hemsida att det är problem på min ort för tillfället. Och skulle jag nu ringa dom ändå kan jag ju knappast förvänta mig någon gräddfil att jag ska få strömmen tillbaka tidigare än nån annan. Resonerar man som kund annorlunda i IT-branschen eller vad vill man med sitt samtal?
Problemet var att jag nådde min site via en temporär url, men men inte via den riktigt. Detta fel hade inget med deras problem med storage. Det var förmodligen något trassel med DNS:en. Han kunde inte svara på vad det var..

När dom till slut svarade så frågade jag lite snällt om han satt ensam i supporten, men det gjorde han inte...
stejoh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat