Ämne: Photago
Visa ett inlägg
Oläst 2013-05-17, 08:54 #5
Filips avatar
Filip Filip är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2003
Filip Filip är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Filips avatar

Reg.datum: Jan 2003
Citat:
Ursprungligen postat av daniel_ Visa inlägg
Jag säger såhär, gratulerar! Bra jobbat!
Tack! =)

Citat:
Ursprungligen postat av P3N Visa inlägg
Först: Ypperlig idé

Någon kort slogan som säger vad ni gör borde ju underlätta snabbt beslut om det är något för mig som användare. "Photago.com - Multiuser photoalbum" eller något annat som pekar på vad tjänsten gör. Kort men koncist.

Sen måste ni fixa http://photago.com/getting_started.html den länken är död. Lite väl synd att inte ha den länken igång när ni lagt ner så många timmar.
Jag gillar din slogan "Photago.com - Multiuser photoalbum". Den ska vi nog använda på något vis.
Pinsamt med länken! Den måste vi ordna omedelbums!

Citat:
Ursprungligen postat av gotserved Visa inlägg
Det är alltså som facebook men det kostar?
Photago är mer slutet för endast de som är inbjudna till albumet (till skillnad från facebook där default-inställning är att dela med alla). Personerna behöver inte vara vänner på något vis för att dela foto med varandra och fortfarande hålla det privat. Andra tjänster utgår ifrån att en person delar med många, men vi vill lösa problemet när många ska dela tillsammans med många.
Photago försöker också lösa problemet med att dela större mängd foto och att det ska vara lätt att ladda hem fotona. T.ex. har vi en knapp "Add all photos to download basket". Användaren får då i slutändan en zip-fil med alla foto i högupplöst orginalformat att göra vad hen vill med.
För varje album du skapar får du idag 1 gb per album. Det räcker för de flesta tillfällena. Men vill du ha större utrymme får du betala.
Vi bygger inte något nytt Facebook - vi är ett "multiuser photoalbum". =)
Filip är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat