Visa ett inlägg
Oläst 2013-05-08, 18:17 #10
daniel_s avatar
daniel_ daniel_ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Apr 2006
daniel_ daniel_ är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
daniel_s avatar

Reg.datum: Apr 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Westman Visa inlägg
Snyggt citat men jag antar att du utelämnade resten med flit, mao. den del där hon nämner deras förklaring och vad de lovade att göra. Alltså de delar som inte har uppfyllts.
Jag ansåg inte att jag behövde citera en hel artikel som finns tillgänglig 7 poster ovanför. Dessutom är vad de "lovade" att göra helt irrelevant. Det som är intressant är att de fick utmärkelsen TROTS att de redan visste om deras tveksamma metoder..

Citat:
Och jo, jag anser att det är ganska jämförbart med dopade idrottare - fusk som fusk.
Tyvärr haltar din jämförelse rätt rejält Westman. Du får gärna hänvisa mig till den idrottshändelse där en idrottsman blivit ertappad med doping i kroppen och sedan fått en utmärkelse för just den prestationen mot att han lovar att bättra sig

Citat:
fusk som fusk
Vem är det som har fuskat?

Enligt mig, har organisationen Företagarna med 70 000 medlemmar indirekt medverkat till att företagare har blivit lurade av 121. Man kan ju tänka sig vilken genomslag i media det får när man är utsedda till "Årets unga företagare" och kan använda det i sin reklam. Det ger oerhörd genomslagskraft och tilltro till företaget (121).
daniel_ är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat