Visa ett inlägg
Oläst 2013-05-02, 01:48 #2
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
Ursäkta att jag stör, men jag störde mig ordentligt på hur slarvigt du skriver. Inte bara i denna annons utan även på hemsidan.

Du stavar fel, kostar om bokstäver och skriver mellanslag i ord. Grammatiken är också väldigt dålig.

Man brukar säga att man skall tänka sig för innan man pratar, lika så gäller när man skriver. Läs igenom din text innan du publicerar den.

Ang. ditt problem. Är det verkligen klokt att slå ihop dessa två filer? Skall dem inte återfinnas på några undersidor? Om så är fallet, om du slår ihop filerna så kan du inte använda dem på några av undersidorna.
Så länge du inte tänker att du skall spara top.php och buttom.php filerna och inkludera dem på undersidor, men att på index.php använda "hårdkodad?" kod förstås?

Det normala brukar vara att man kopierar bara allt som finns i top.php, slänger in det i index.php längst upp i dokumentet, och sedan repeterar proceduren för buttom.php, men att du lägger in den koden längst ner i dokumentet.
Sen beror det ju självklart på också hur exakt koden är skriven, men i de flesta fallen är det så det fungerar.
jonssondesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat