| 
				
				 Klarade millennium-buggen 
				
				
			 | 
			  | 
			
				
					Reg.datum: Aug 2005 
					
					
					
						Inlägg: 5 166
					 
					
					
					
					
					     
				 
			 | 
		 
		 
		
	 | 
	| 
			
			 Klarade millennium-buggen 
			
			
			
			
				 
				Reg.datum: Aug 2005 
				
				
				
					Inlägg: 5 166
				 
				
				
				
				
				     
			 
	 | 
	
	
	
		
		
		
		 
			
			Jag ser inte heller detta som särskilt dramatiskt, alla leverantörer har väl tekniska problem då och då, .... 
 
Jag har hög toleransnivå för tekniska problem, det viktiga är att leverantören lyssnar på kunden och ger järnet för att lösa kundens problem. Om supportpersonalen har attitydproblem så de hela tiden skyller på kunden så är det däremot läge att byta per omgående, attitydproblem vittnar om djupare problem.
		 
		
		
		
		
		
		
		
			
				  
				
					
						Senast redigerad av Conny Westh den 2013-04-29 klockan 18:41
					
					
				
			
		
		
	 |