Visa ett inlägg
Oläst 2013-04-29, 17:38 #7
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Jag ser inte heller detta som särskilt dramatiskt, alla leverantörer har väl tekniska problem då och då, ....

Jag har hög toleransnivå för tekniska problem, det viktiga är att leverantören lyssnar på kunden och ger järnet för att lösa kundens problem. Om supportpersonalen har attitydproblem så de hela tiden skyller på kunden så är det däremot läge att byta per omgående, attitydproblem vittnar om djupare problem.

Senast redigerad av Conny Westh den 2013-04-29 klockan 17:41
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat