Flitig postare
|
|
Reg.datum: Jun 2010
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Jun 2010
|
Helt sanslöst. Har nu sedan en vecka tillbaka flyttat domäner ifrån one.com. Men de senaste tre dagarna har jag fått mail med länk för att reseta lösenorden hos one.com. Givetvis blev jag brydd och kontaktade dem. Men enligt dem kan personen inte göra något eftersom jag får mailet.
MEN, nu precis fick jag först mail om att kunna reseta och sen ytterliggare ett mail om att personen lyckats ändra lösen samt har aktiverat kontot hos dem igen...
Så jag kontaktar deras chattsupport och förklarar hela situationen och att någon nu kommer att skapa mailkonto och spamma ifrån dem och blir hänvisad till att skicka mail till deras support...
Så jag skriver ihopa ett svar på deras tidigare support meddelanden och förklarar situationen samt gör också tydligt att de ville inte ha mig som kund och jag vill inte vara deras kund och har sedan tidigare sagt upp abonnemangen. Så hädanefter anser jag att detta är deras problem och inte mitt.
Så trött man blir av all denna skit... Eftersom personen försökt 3 dagar i rad att komma åt resetfunktionen kan jag strycka det att det var via min mail han kom åt länkarna för att reseta lösen.
Så här mycket strul får det banne mig inte vara för någon, helsjukt ju.
|