Citat:
Ursprungligen postat av John Adams
Nu händer det igen, de flesta av oss, som frågar och vill så gärna ha lite feedback på någon ide eller en sida är inte super kunniga på på just det man frågar efter, att bemäta detta med hånskratt gör inte saker och ting bättre.
Jag förstår att TSs sida samt ide har sina brister men, bemöt gärna det hela med lite respekt, gör ni det så kommer flera att delta i detta forum i längden.
Ge er kretik och synpunkter med lite förstånd och ödmjukhet.
Till TS, se till att allt funkar eller så nära till funkar som möjligt innan du postar för feedback, det bli en del trams i svaren annars.
Jag antar att du har dina recept och restaurang listor skrapade och sparade i olika format, se till att allt ser snygg, rätt och funktionell, innan du går live med sidan.
Det tar tid, det vet jag, men att lansera en halvklar sida är inte så kul heller.
Lycka till
|
Tack för feedback. Sidan är klar faktiskt och allt funkar som det ska du får gärna kika in och använda funktoinerna som restaurangs sökmotor eller kanske hitta någon recept. Majoritet av recept är mina egna med plr och får inte kopieras av någon. Men ett få tal max 100-200 fick jag av en vän och det de som är lite oproffistionella så jag kommer radera de. Ha det så bra