Binero har svikande rutiner inom i stort sett hela sin administration. Det är mer eller mindre en katastrof. Själv väntar jag fortfarande på återbetalning av dubbelbetalda fakturor sedan 3 veckor. Har inte ens fått svar.
Citat:
Nu pratar jag utifrån ett perspektiv från hela branschen, här på hemmaplan och även utomlands... Jag har säkert haft konton hos över 20 registrarer och gjort massa tester och jag kan konstatera att problemet du nämner ovan gäller inte bara den registrar du pratar om utan det gäller mer eller mindre samtliga.
Sedan vad har kunden för skyldigheter kan man fråga sig? Om leverantören erbjuder möjligheter att ta bort domäner som jag vet med säkerhet inte längre ha kvar hos dom så gör jag det, annars kontaktar jag deras support så jag slipper få onödiga fakturor.
|
Det stämmer inte som Kjette säger. Jag har aldrig varit med om så j*kla mycket betalningsstrul, dubbelfakturering, fakturering för domännamn man inte äger etc. som hos Binero. Det finns ingen att jämföra med. Det där är rent struntprat och talar väl lite för hur Binero ser på det eftersom du jobbar där?
Vadå vad har kunden för skyldigheter? Menar du att ni (Binero) har rätt att fakturera för domännamn som man inte äger?! Det kallas bedrägeri! Det är
era rutiner som är bristande, skyll inte på era kunder!