Citat:
Ursprungligen postat av daniel_
10 år felfritt är väl lite att ta i när du skriver att du redan fått två varningar sedan tidigare. Jag har hört talas om en andra chans, men en tredje?.. Att ett bolag som omsätter 50 miljarder USD skulle blåsa dig på några tusenlappar håller jag också osannolikt.
Det finns ingen anledning att hänga läpp utan bara ta situationen för vad den är och gör det bästa av det. Vill du fortsätta med Adsense kan du fylla i det här:
http://www.google.com/support/adsens...ct=appeal_form
Du kan även starta en tråd på Googles forum. Där kan man ofta få svar direkt från anställda om något gått fel (finns flera exempel av det).
Från erfarenhet med min kontakt med Google är att vara ärlig och ödmjuk inför problemet. Google har liksom ingen anledning att hjälpa någon som skriker ut sitt hat mot företaget.
Även om de har fel i något - så vinner du inget på att säga det. Det är ungefär som när man blir tagen av Polisen för fortkörning. Är man trevlig och ödmjuk kan man slippa böter men skriker man ut sitt hat så kan det bli värre.
|
Bli blåst av google först, sedan kan du försvara dom. Inte nu!
Länken du tipsar om har vi vetat om i evigheter, vi är inte nya på internet. Det som du inte verkar fatta är att Google korrenspodens är av en simplex karaktär.