Citat:
Ursprungligen postat av vidir
Jag vet hur adsense övervakning fungerar, ingen av oss har samma ip eller sitter på samma nätverk eller loggar in på google något så att jag vet till 110% att jag har blivit blåst.
Somsagt, i snart 10 år felfritt utan problem borde säga att jag har skött mig eller hur, det samma gäller de andra. Det finns inget som helst intresse av att fuska, det räckte gott och länge med inkomsterna så det var inget fel på utan somsagt vi har blivit blåsta och inget annat.
|
10 år felfritt är väl lite att ta i när du skriver att du redan fått
två varningar sedan tidigare. Jag har hört talas om en andra chans, men en tredje?.. Att ett bolag som omsätter 50 miljarder USD skulle blåsa dig på några tusenlappar håller jag också osannolikt.
Det finns ingen anledning att hänga läpp utan bara ta situationen för vad den är och gör det bästa av det. Vill du fortsätta med Adsense kan du fylla i det här:
http://www.google.com/support/adsens...ct=appeal_form
Du kan även starta en tråd på Googles forum. Där kan man ofta få svar direkt från anställda om något gått fel (finns flera exempel av det).
Från erfarenhet med min kontakt med Google är att vara ärlig och ödmjuk inför problemet. Google har liksom ingen anledning att hjälpa någon som skriker ut sitt hat mot företaget.
Även om de har fel i något - så vinner du inget på att säga det. Det är ungefär som när man blir tagen av Polisen för fortkörning. Är man trevlig och ödmjuk kan man slippa böter men skriker man ut sitt hat så kan det bli värre.