Citat:
Ursprungligen postat av Base
Jag testade crystone nyligen och tyckte man fick svar rätt snabbt. Den utländska supporten var ok att prata med också. Tyckte panelen var relativt ok förutom vissa manövrar som var lite oklara.
Dock tror jag det var två dagar jag hade kontot innan jag sade upp det igen. Direkt när jag skapade kontot var det problem få siten syncad. När jag sen sade upp abbonemanget var det för jag FORTFARANDE inte kunnat skapa en fungerande site som syncade. Hade någon information lagts upp när jag tecknade kontot hade jag varit mer tålmodig men när jag sade upp kontot hade det fortfarande inte släppts någon som helst info om deras problem på driftstörningssidan(det förklaring jag fick var att dom hade SAN problem och ingen visste hur lång tid det skulle ta att fixa). Så skulle nog vilja sätta ett varningsmärke kring att nyttja crystone, även om jag kanske hade otur?
|
Hej, det måste tyvärr ha blivit en jätte miss i kommunikationen mellan support och teknik, vi har inte haft några driftstörningar i helgen som ska ha orsakat detta.
Ber verkligen om ursäkt för det här. Skulle du kunna skicka ditt kundnummer till mig i ett PM så ska jag se över direkt vad som hände!
Med vänlig hälsning,
Fredrik