Visa ett inlägg
Oläst 2013-04-02, 21:24 #5
Frebjos avatar
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Frebjo Frebjo är inte uppkopplad
Flitig postare
Frebjos avatar
 
Reg.datum: Jun 2012
Inlägg: 360
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Det finns för- och nackdelar med de flesta webbhotell tyvärr. Binero och City Network har haft mycket problem på sistone (CN med attacker, Binero med hårdvara) men annars har de en mycket lovande kontrollpanel. Oderland är kanske för dyrt för din smak, annars är det stabilt med cPanel. Loopia har också de en utmärkt domänhantering och kontrollpanel men driftmässigt kan sajter lätt gå segt där om de är lite mer avancerade. FS Data och Crystone har överlag rullat på riktigt bra för mig men där är tvärtom kontrollpanelerna antingen primitiva (FS Data) eller röriga (Crystone). One.com har faktiskt också fungerar riktigt bra för mig men det duger knappast till mer avancerad användning. Surftown har också rullat på riktigt bra. EgenSajt har utmärkt prestanda likaså men jag gillar verkligen inte upplägget där. Stora nackdelar med Surftown och Crystone för egen del är att de inte gått över till PHP 5.3.x än.

Det här är endast egna erfarenheter som sagt var.

Vad gäller mailen röstar även jag på Gmail.
Hej, stämmer inte riktigt, vi kör 5.3.3 sedan 2 veckor tillbaka i en uppgradering av kontrollpanelen. Du kan se specarna här: http://s11.crystone.net/index.php5

Mvh,
Fredrik
Frebjo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat