Visa ett inlägg
Oläst 2013-03-27, 09:16 #3
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Oct 2005
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ursprungligen postat av KryptoniT Visa inlägg
Klart man kan göra väldigt mycket i förebyggande syften, men att säga att inga problem uppstår p.g.a. oförutsedda händelser är inget jag håller med om.
Självklart inte, men det jag menar är de flesta, speciellt fundamentala byggfel. Det jag reagerade på var ju att du sa att alla webbhotell är lika bra/dåliga och samma sak kommer hända på alla för eller senare.

Citat:
Ursprungligen postat av KryptoniT Visa inlägg
Kompetens kan däremot givetvis skilja sig, men jag tycker inte det är särskilt rättvist i det här fallet och skylla på att Binero inte har kompetens om problemen som de har och har haft bl.a. beror på buggar firmware som de fått från sin leverantör av lagringslösningen de använder. Det är oftast inget som man själv direkt kan förutse.
Fast jag pekade inte specifikt på Binero som jag skrev, jag talade generellt om alla webbhotell. Jag överlämnar helt åt alla som själva får avgöra huruvida något stämmer in på Binero eller inte.
Citat:
Detta säger jag inte för att kritisera något webbhotell utan för att alla webbhotell inte ska anses vara lika sårbara och anses vara av samma virke som kommer att drabbas av samma öde förr eller senare.

Senast redigerad av Danielos den 2013-03-27 klockan 09:28
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat