Visa ett inlägg
Oläst 2013-03-26, 09:14 #2
Titusbramble Titusbramble är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 156
Titusbramble Titusbramble är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2011
Inlägg: 156
När Binero gör fel gömmer de sig alltid bakom avtalet man tecknat med dem. De tar inget ansvar för skador som kunden drabbas av på grund av deras arbete. Förutsatt att det inte är grov försummelse.

Frågan är när de når den punkten, de har ju fel minst en gång i veckan och det är inte bara några minuter utan flera timmar. De gör ju uppenbarligen INGET för att förbättra, för då hade vi inte haft detta under 4-5 veckor.

Att skylla på underleverantör duger inte, då får man byta, omgående.
Titusbramble är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat