Visa ett inlägg
Oläst 2013-03-24, 12:58 #13
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Men det skulle i så fall göra saken ännu värre och allvarligare om det beror på kundstocken. Om man har byggt redundant och skalbart ska det fungera lika bra hur stort det än blir och växer. Annars så innebär det att ju större kundstock man får och ju mer man växer, ju sämre fungerar systemet/hostingen.
Nja, så är det väl inte riktigt? Om webbhotellet fungerar bra överlag så behövs det mindre supportpersonal. Om sedan något allvarligt inträffar som drabbar många kunder så blir det en betydligt värre situation för supporten på ett större webbhotell än på ett litet. Ett större webbhotell som fungerar lika bra/dåligt som ett litet får naturligtvis också många fler klagomål.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat