Visa ett inlägg
Oläst 2013-03-17, 22:34 #10
bumper bumper är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2004
bumper bumper är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
Jag vet inte om det är så smart att straffa motparten för att du var dåligt påläst/gjorde misstag. Hon gör ju allt helt rätt enligt konstens alla regler. Jag vet inte hur många texter detta rör sig om? Men se till att förhandla och skriv avtal för kommande texter så ni får som ni vill ha det.

De gamla texterna är ju historia, inse att du gjorde ett misstag, dra lärdom och gå vidare. Men straffa inte motparten för dina egna misstag.

Det är ack så viktigt att förhandla och skriva skriftliga avtal INNAN man gör affärer.
Hej igen.

Att göra rätt enligt lagen och att göra rätt för sig, är två skilda saker. Folk har missat när de haft med mig att göra, och jag har sett till att lösa saker på bästa sätt och inte enbart för egen vinnings skull.

Det är massor med text. Hade det enbart handlat om några A4 med kontent som vem som helst hade kunnat skriva så hade det inte spelat någon större roll.

Jag har missat och är beredd att betala för mitt misstag. Men priset måste vara skäligt och
kommer vi inte överens, så är jag ganska övertygad om att vår affärsrelation har skadats vilket i sin tur innebär att vi inte kan fortsätta vårt samarbete. (Det är klart att jag kommer att försöka sköta detta snyggt, vi jobbar inte på något annat sätt.)
bumper är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat