Visa ett inlägg
Oläst 2013-03-17, 13:40 #27
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av jackan Visa inlägg
// Sorry TS för OT men vill inte släppa detta...

Jag tvekar inte på att du har dåliga produkter, jag vill heller inte rikta min kritik med avundsjuka som syfte. Däremot är det enligt min åsikt otroligt oprofessionellt att yttra sig på det sättet du gör, detta bör du faktiskt ha koll på eftersom du varit företagare under en längre tid.

När det gäller din inkomst och personliga vanor så finns det i denna diskussion inget relevant syfte med att delge detta. Föreslår Facebook eller Twitter för såna yttranden.

Jag inbjuder till mer diskussion över PM, då jag inte vill att tråden tappar fokus helt.

// jackan
Fast en person med några mer IQ bör fatta att det är personliga åsikter och inte företagets, sedan har jag avvecklat PW med för den delen.

Sedan sanningen är ju att svenska avundsjukan är väldigt stor, många tycker att man inte ska ha rätt till den livsstandarden eller att det är typ rätt att rika ska ha typ 100% skatt.

Även om du troligtvis inte har dom åsikter då du har företag och troligtvis har lite högre utbildning.

Det folk inte fattar att det är företagen som skapar jobb och ger folk jobb, och dom inser inte resultatet när företag flyttar utomlands eller börjar ta in utländsk arbetskraft istället
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat