Visa ett inlägg
Oläst 2013-03-17, 05:34 #47
Bricksquad Bricksquad är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2009
Bricksquad Bricksquad är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2009
Fick ändra mitt inlägg när jag läst hela tråden, tvungen att lägga till massa ju, haha.

1. Personligen hade jag ej anlitat en webbyrå som inte ligger i ett AB. Känns ej lika säkert för mig som kund men det är min åsikt. Samt går det åt skogen för Er har ni ju större ansvar, just sayin

2. Hela hans "webbshop" är ju intresant. Allt är taget ifrån Kina. Han hade lätt kunnat köra det seriöst med skal ifrån Kina med egna tryck på skalen såsom Skinza.se gör och ändå tjänat en del på det.

3. Han postar att vi ska kolla hur mycket han tjänar på org nummer "556880-8785" men på sidan han länkade "http://mrlike.se/om-mrlike-se/" så är org numret "556642-6002". Vilket stämmer? Inget är ju registrerat på honom eller hans vän. Han har ju bara sitt Handelsbolag, haha.

Gör Om, Gör Rätt!

Du kanske inser nu att arbetslivet inte är så enkelt som du vill? Det är ej svårt att lura till sig 100.000 - 500.000 SEK. Men hur länge håller det? Är det ej roligare att tjäna 10.000 SEK och verkligen känna sig uppskattad av sin kund? Som dels lär återkomma men även be sina vänner handla av dig?

Senast redigerad av Bricksquad den 2013-03-17 klockan 05:48
Bricksquad är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat