Tack för skrattet hahaha!
Citat:
Ursprungligen postat av OrdUpp
Haha va?? Jag har skrivit flera gånger att jag inte skall pendla/vara i Norge. Jag jobbar hemifrån och fakturerar dem härifrån. Jag pratar inte om kostnader för resa, hyra för lokaler eller vad du skriver om. Jag pratar om kostnaden som skall betalas till Skatteverket.
Jag bor hemma i mitt pojkrum, inga utgifter till något kontor osv, allt jag använder mig av är Photoshop och dator. Inga utgifter för något annat. Jag vill bara veta hur mkt av dessa 500 000 jag kan spara till mig själv och hur mycket jag ska betala till skatten.. När jag ringde skatteverket så genomförde dem en kalkyl och räknade att av 500 000 så ska jag betala ca 200 000 till skatteverket. Det är va DEM sa, inte någonting jag drömt.
För naiv för att driva företag? Skämtar du? Jag försöker mitt bästa, du behöver inte gråta över att jag skrev "Så du har fel verkar det som Conny.", jag fick som sagt ett svar från Skatteverket och det kändes mer pålitligt än att lita på kalkyler från någon som heter Conny som jag inte känner, varva ner.. Vem är du att säga att jag är för naiv för att driva företag..
lol
|