Visa ett inlägg
Oläst 2013-03-02, 10:19 #4
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Sundream Visa inlägg
Conny; Du har haft rätt i det mesta du har skrivit i denna tråden, att gå till Indien för att hitta ett billigt seo-företag är helt vansinnigt, men att behöva möta sin leverantör öga-mot-öga är inte nödvändigt.
Jag sitter i Spanien och jobbar med flera klienter i Sverige som jag aldrig har mött utan endast via telefon, och det har fungerat perfekt i flera år. jag kan hålla ett lägre pris än mina svenska kollegor då hyrorna, lönerna och allt annat är mycket lägre i Spanien än Sverige, men mina kunder får samma höga kvalite som om de hade haft någon "dyr fina gatan Stockholms seo firma".
Det är väl inte så långt till Spanien så man kan ju ta en tripp dit och ta en fika? :-)

Skämt åsido, så var det där med fika inte så kadaver-diciplin-aktigt-krav, mer ett "kulturellt"/"Bildspråk".... Så fortsätt du att göra bra affärer som passar dig och dina kunder.

När jag diskuterar i såna här generella trådar så kan jag inte reservera mig för undantag som fungerar på annat sätt i alla lägen.

Jag ger råd till de som behöver dem, inte till dem som har hittat egna vägar som fungerar....
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat