Citat:
Ursprungligen postat av Sundream
Conny; Du har haft rätt i det mesta du har skrivit i denna tråden, att gå till Indien för att hitta ett billigt seo-företag är helt vansinnigt, men att behöva möta sin leverantör öga-mot-öga är inte nödvändigt.
Jag sitter i Spanien och jobbar med flera klienter i Sverige som jag aldrig har mött utan endast via telefon, och det har fungerat perfekt i flera år. jag kan hålla ett lägre pris än mina svenska kollegor då hyrorna, lönerna och allt annat är mycket lägre i Spanien än Sverige, men mina kunder får samma höga kvalite som om de hade haft någon "dyr fina gatan Stockholms seo firma".
|
Det är väl inte så långt till Spanien så man kan ju ta en tripp dit och ta en fika? :-)
Skämt åsido, så var det där med fika inte så kadaver-diciplin-aktigt-krav, mer ett "kulturellt"/"Bildspråk".... Så fortsätt du att göra bra affärer som passar dig och dina kunder.
När jag diskuterar i såna här generella trådar så kan jag inte reservera mig för undantag som fungerar på annat sätt i alla lägen.
Jag ger råd till de som behöver dem, inte till dem som har hittat egna vägar som fungerar....