Om det är svårt att automatiskt lösenordsskydda statistiken så är det så att ert system är dåligt strukturerat och kanske borde byggas om från grunden eller så behöver ni rekrytera kompetent personal. Förstår emellertid inte hur det kan vara svårt att göra detta när man själv kan göra det på egen hand i er kontrollpanel. Det är väl knappast något er support sitter och gör manuellt?
Noterade också att ni skickade ut information om hur man lösenordsskyddar sin statistik idag. Synd bara att det tog ett år att få ut det mailet

Det hjälper ju emellertid inte nya kunder, det allra viktigaste är att man får denna information direkt när man blir kund hos er och det borde lyftas fram i kontrollpanelen innan ni väljer att lösa problemet på riktigt. Det behövs uppenbarligen en rejäl spark i baken för att den minsta lilla förändring ska vara aktuell. När man sprider företagshemligheter publikt på detta vis utan att det avtalats så är det något som borde prioriterats upp rejält för länge sen. Att istället prioritera huvudsakligen kosmetiska förändringar av kontrollpanelen känns ganska märkligt.