Visa ett inlägg
Oläst 2013-02-26, 20:31 #6
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av MusikMixen Visa inlägg
Löjligt om du skulle byta för att Sverigedemokraterna ligger på samma. CityNetwork är ett företag och säljer sina tjänster, så länge inget olaglig sker så är (hoppas jag) alla välkomna att hosta sina sidor på CityNetwork.
Det är inte det minsta löjligt. Vill man personligen starkt ta avstånd från sådana partier så är det inte så konstigt att man vill undvika företag som samarbetar med dessa på något vis. Man är inte löjlig fördenskull. Det är inte heller märkligt att ett företag vill slippa den associationen oavsett vilka personliga åsikter man har. Jag avskyr själv SD men tycker ändå att de bör få vara kvar hos City Network. Ifall Binero lät en hemsida som anordnade en tävling som gick ut på att rycka vingarna av så många fjärilar som möjligt ligga kvar hos dom så skulle jag däremot själv flytta från Binero direkt. Det har ingenting att göra med huruvida verksamheten är laglig eller inte utan hur man vill att samhället ska se ut.

När det gäller SD tycker jag det är värt att ha kvar eländet för att stå upp för yttrandefriheten och demokratin. Mitt fjärilsexempel har emellertid ingenting med yttrandefrihet att göra.

Senast redigerad av tartareandesire den 2013-02-26 klockan 20:40
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat