Visa ett inlägg
Oläst 2013-02-19, 13:54 #2
Bocaj Bocaj är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2011
Bocaj Bocaj är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2011
Citat:
Ursprungligen postat av KajMagnus Visa inlägg
Hej Jacob!
[...]
Mvh Magnus
Precis sådan typ av feedback jag behöver, tackar så mycket! Håller med dig på massa punkter, vissa som jag inte insett själv.

Texten i början ser nog olika ut i olika webbläsare, så jag ska formulera om den boxen och texten helt.

Placeringen av kontakt- och tjänsterboxarna passar som du sa högre upp, det är väl främst det man letar efter först.

Texten om mig kommer jag nog korta ner och lägga till en Läs mer-knapp, så blir inte sidan så stor.

Bilderna på mig själv har jag lagt in (dock inte med tanke på vad de kan tolkas som) för att förgylla sidan med innehåll, färgglatt och som har med mig att göra. Men jag ska överväga angående slangbellafotot

Angående webbdesignerna.. ja, är inte wow!-stolt över de flesta, det är dock dem jag haft idéer med, men det är sant. Vill ju framstå som seriös och duktig, så att ta bort några stycken hade nog varit en god idé.

En hjälpande hand hade nog suttit fint, eller varför inte två händer som skakar hand?

Logotypen hade du en poäng på men dock inget jag kommer ändra då de har vuxit så pass mycket och tryckt upp sin logotyp på många ställen så att det inte är lönt att ändra.

Tack för att du tog dig tid att ge mig feedback
Bocaj är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat