Nykomling
|
|
Reg.datum: Feb 2013
|
|
Nykomling
Reg.datum: Feb 2013
|
Hej Jacob!
(Ta inte detta på stort allvar, jag är ju bara en person)
Häftigt att du hunnit med så mycket redan! Pluss studierna, då blir det långa dagar :-)
I menigen "Jacob Ekelund är en egen företagare från södra Sverige som jobbar med webbdesign" så har slutet på texten klippts av av den svartfärgade kolumnen till höger (med info "IDROTTSVÄgen ...")
Avsnitten "SAKER SOM JAG KAN ERBJUDA DIG" och "HÖR AV DIG TILL MIG!" tycker jag inte ska ligga allra sist på sidan. Då kommer väl ingen att hitta dem? Jag tycker att du ska flytta dem nästan allra överst på sidan.
Och sen efter dem ha de finaste sakerna från din portfölj. — Jag hade också delat in avsnittet om mig själv i 2 delar: en kort del som jag hade högt uppe på sidan, och en annan mer detaljerad del, som ... kanske låg på en separat sida faktiskt, precis som du skrev "en "Läs mer.."-knapp där man kan läsa mer om mig"
(Gissar att dina kunder är mer intresserade av portföljen. Och sen om de tycker om portföljen, vill de nog klicka på en länk för att läsa mer om dig)
(Nu är jag ingen expert, men jag tror att det annars är ganska bra att ha rätt mycket på förstasidan. Såvitt jag läst, brukar folk inte orka klicka på så värst många länkar. Utan är lata och vill bara scrolla ner och slippa tänka efter vilka länkar de ska följa. -- Men just "om-mig"-detaljer tycker jag nog passar på separat sida)
Häftigt att du designat gymnasiekatalogerna :-)
Slangbellan... Det ser nästan ut som om du ser dig om efter en gullig familj på söndagsutflykt i en roddbåt, för att skoja lite med dem ;-) Hmm... Beroende på vilka du vill ha som kunder kan bilden vara både bra och mindre bra :-)
Hmm, avsnittet "WEBBDESIGNER ... STINKBOMB ... PARTYSODA" -- jag tänker att en del av webbsajterna ifråga inte står sig särskilt bra jämfört med andra moderna snygga webbsajter. Kanske överväga att bara lista de finaste webbsajterna du byggt?
Jag hade faktiskt inte använt "$" som illustration på "tjänster"-knappen. Det ger ett lite girigt intryck tycker jag. En hjälpande hand istället kanske?
CALLINAZ-logotypen: Kanske ett hjärta ovanför "i":t så ser det ännu mer tjejigt ut :-)
Snygg "je"-logotyp du gjort
Lycka till med alltihop :-)
Mvh Magnus
Senast redigerad av KajMagnus den 2013-02-19 klockan 10:55
|