Flitig postare
|
|
Reg.datum: Oct 2007
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Oct 2007
|
Beställde ett domännamn (.se) hos Binero 2/12 och fick bekräftelsen igår fredag 7/12. Nu var detta deras kampanjdomän, som är gratis, men givetvis funderar man både en och två gånger...
Har i övrigt haft snabba registreringar för .se hos dem, dock hanterar Binero sina fakturor smått klumpigt anser jag. Jag har skickat in betalning på min senaste faktura nu, övervägde att sätta in en tusing så det finns innestående, men jag tror inte det spelar någon roll. Vet inte om det är så men har fått intrycket att de är något orutinerade vad gäller ekonomi så jag tror att det snarast blir svårare om man betalar in för mycket än att göra en ny betalning för varje order/månad.
Plus är att de skickat ut e-post påminnelser utan avgift, detta är något som flera företag borde ta efter. Är dock lite kluven, det känns lite som antingen eller med Binero. Vissa saker fungerar absurt bra och man är hur nöjd som helst och sen kommer nån obehaglig downtime eller nåt annat och man blir tveksam till hela grejjen. På det stora hela är jag dock nöjd med Binero och kommer förbli kund där.
|