Visa ett inlägg
Oläst 2013-02-16, 17:21 #19
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av MusikMixen Visa inlägg
Helt OK! Gillar dock inte inloggningen eftersom jag har sparat användarnamn och lösen i FireFox. Ser gärna att de har kvar sin lilla ruta med inloggningsuppgifterna.
Det sparade lösenordet fungerar faktiskt fortfarande men funktionen är lite småbuggig nu. Tycker faktiskt det mesta blivit sämre i nya designen, den är betydligt blekare och mer intetsägande. Jag hade också gärna behållit Flash-menyn och hela kontrollpanelen som den är. Det är helt värdelöst att bygga om kontrollpaneler gång på gång - det är något man använder regelbundet som kund och man vill direkt veta var allting finns (undantaget är ifall kontrollpanelen är riktigt usel men nu har ju Loopia lyft sig flera nivåer). Tacka vet jag Oderland och andra som kör cPanel fortfarande så man slipper bry sig om webbhotellens nycker även där.

Samtidigt förstår jag självklart att man gärna vill förnya sig som företag men mig som redan varande kund gynnar det inte det allra minsta, snarare tvärtom Som sagt var, lägg hellre pengarna på driften där ni på Loopia legat rätt taskigt till jämfört med flera konkurrenter. Det har dock blivit bättre även där.

Senast redigerad av tartareandesire den 2013-02-16 klockan 17:35
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat