Medlem
|
|
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 196
|
|
Medlem
Reg.datum: Nov 2012
Inlägg: 196
|
Nu har den här tråden kommit lite från ämnet iför sej men det är inte alltid tydligt hur mycket man förväntas hjälpa till med och vad det ska kosta. Jag tror att man som företag får lägga lite värderingar i hur man rent allmänt ser på sina kunder och sin kundtjänst. Sen är det ju så att enklare webbtjänster som t.ex. Joomla gör ju att mindre företag faktiskt kan få ut sina tjänster jämfört med om det inte funnits prisvärda webbhotellstjänster. Sen anser jag att principen är rätt att man får betala för de tjänster man använder men det är inte alltid kunderna ser det så, de ser det ibland som ett "garantiärende".
Däremot så får man nog betala för precis allt när man anlitar större företag som är några hundra anställda men jag tror det är få av dom förtagen som är rena webbhotell och t.ex. ser man dom sällan representerade här på wn.
|